Autor Wiadomość
Zajonc
PostWysłany: Pon 18:07, 06 Sie 2007    Temat postu:

Nie ja widze inne rozwiązanie Very Happy będe liczył poprostu te kary itp.
Pozatym jakbyś nie zauważył tłuszcz zadaje 4-13 obr a ty hmm dużo więcej.

Pozatym to że ty nie lubisz walczyć w ten sposób nie oznacza że ma być słaby, właśnie dlatego np teraz używa się broni dystansowej BO JEST BARDZIEJ ZABÓJCZA.

Zrobiłbym też coś takiego że jak strzał w głowe to zgon na miejscu(mam też pewnien pomysł dotyczący walki wręcz)
Lesny
PostWysłany: Pon 17:37, 06 Sie 2007    Temat postu:

tak czy inaczej - jak zauwazyles nie robimy tych kar wienc lucznicy to przepaki jak sam skurwysyn. Uważam że rozwiązaniem tego jest albo dawanie broniom potężnych plusów do WW albo zcienienie US i tyle.
Tłuszcz
PostWysłany: Nie 21:58, 05 Sie 2007    Temat postu:

Tfu... Jeden błąd - zmień weterana z fechmistrzem Wink Zajonc mnie podpuścił
Tłuszcz
PostWysłany: Nie 18:55, 05 Sie 2007    Temat postu:

Tia... W majtki Smile
Zajonc
PostWysłany: Nie 18:51, 05 Sie 2007    Temat postu:

Tłuszcz się zbulwersował Very Happy
Tłuszcz
PostWysłany: Nie 18:49, 05 Sie 2007    Temat postu:

Ahhh! No i zapomniałbym jeszcze o takiej ładnej komendzie jak Dziki atak! No jakbym móóógłłłł... Poczytaj sobie witek w podręczniku co to robi...
Tłuszcz
PostWysłany: Nie 18:16, 05 Sie 2007    Temat postu:

Tak jeszcze dodam, że jakbyś miał taki sam rzut jak ja i wziął dajmy na to takiego weterynarz... weterana to miałbyś z celowaniem tylko marną różnicę rzutu 5...

No i poza tym to ciesz się, że nie jestem elfem... Bo jeśli dobrze zrozumiałem elfie łuki jeszcze mają plusy do obrażeń z siły...

... No i o ile się nie mylę mają początkową wartość US większą...

A jak tak narzekasz że masz mało WW to mogłeś sobie wziąć krasnoluda - i duża krzepa, duże WW...
Tłuszcz
PostWysłany: Nie 18:13, 05 Sie 2007    Temat postu:

A wiesz że np. jak byłeś na koniu sobie i walczyłeś z tymi maruderami chaosu to powinieneś mieć (jeśli się nie mylę) karę -10 (albo -20, już sam nie pamiętam)

Ja też jak dajmy na to strzelam w jakiegoś goblina mam już na start -10, jeśli goblin taki walczy mam już -20, jak biegnie mam -30 i takie tam inne duperele...

A ty możesz do niego podlecieć pierdzielnąć mu z tego swojego żelastwa i jest pogadane.
Zajonc
PostWysłany: Nie 18:07, 05 Sie 2007    Temat postu:

Ano fakt bo tłuszcz ma tam premie ze zdolności.

Wiesz witek...to jest realistyczne, broń dystansowa różni się tym że właściwie zabija odrazu poprostu jeśli to wprowadze będe dawał kary za zasięg itp Razz
Tłuszcz
PostWysłany: Nie 17:59, 05 Sie 2007    Temat postu:

Nie prawda, będe miał 94 Wink
Tristian
PostWysłany: Nie 17:27, 05 Sie 2007    Temat postu:

To nie ma znaczenia, poza tym premia jest +10. Uważam że broń dystansowa ma taką zajebistą przewagę z prostego powodu że jest dystansowa, a jeszcze nigdy nie pudłuje, i ma mieć zwiększone obrażenia... To ja zastanawiam się czy ma jakiś sens używania np. miecza. Poza tym tłuszcz będzie miał 100. A rzutu 105 nie zrobisz... Dałem przykładowe rzuty początkowe. Po prostu to jest zajebisty przepak i tyle.
Zajonc
PostWysłany: Nie 17:16, 05 Sie 2007    Temat postu:

No jak otoczy cię banda chaosów no to najwyżej co możesz to w dupe sobie wsadzić te strzelanie Very Happy
Zawsze moge zrobić że 95 i więcej zawsze pudło Razz(albo nawet 90)
Wiesz witek...ponoć też możesz celować i mieć premie +20...
Bjorn
PostWysłany: Nie 17:11, 05 Sie 2007    Temat postu:

masz w 100%racje, ale ja bym nie grał strzelcem z czystej zasady - on juz ma strzelca wiec ja wybiore sobie inny kierunek Very Happy zależy od gracza.. tłuszcz postawił na 100%skutecznosc ataku, ja na mega radoche jak rzuce jakis fajny czar Very Happy
Tristian
PostWysłany: Nie 16:21, 05 Sie 2007    Temat postu:

A ja dalej chcę zauważyć że strzelanie ma zbyt ogromne plusy do trafienia : Dla przykładu ktoś kto z banity przeszedł na strzelca a bazowo miał 35 Us (czyli przeciętnie!) jako strzelec ma 90! Strzelec z jego +35 a w dodatku kumulujące się zdolności dające dodatkowe +20! :/
Dla porównania Rycerz o bazowym WW 35 może mieć maksymalnie 60. Ja tu widzę jakąś nieprawidłowość.

Więc jak jeszcze dasz mu potężniejsze obrażenia, to lepiej zrobić tim strzelców. Bo nie mają szansy spudłować, a jeszcze będą mieli wyrypany dmg...
Tłuszcz
PostWysłany: Nie 16:04, 05 Sie 2007    Temat postu:

Zajonc napisał:
No i tak doszedłem do wniosku że broń strzelecka jest jakaś za słaba większość strzałów odrazu kończyła się śmiercią, dlatego myśle że warto było by wprowadzić obrażenia dodatkowe od strzał


Tak jeeeest! Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group